יום רביעי, 30 בינואר 2008

לבנון

אריק שרון לא היה נכנס ללבנון.
נשמע מוכר?

אולמרט כן נכנס ללבנון.
היום יפרסמו עוד דו"ח על העניין הטיפשי קצת ההוא.
טיפשי כי, כמו שכולנו כבר יודעים, המטרות הוגדרו בצורה לקויה והניהול היה רשלני.
גם מה שיקרה אחרי הפרסום כבר ידוע ברמת ודאות מאוד גבוהה.
כולנו נוציא הרבה קיטור, ברק יסביר שהוא חייב ללכת אבל שאם לא נקבע מועד לבחירות חדשות אז זה לא רציני, ולכן הוא ישאר עד לקביעת מועד שכזה או עד להזדמנות הבאה שתהיה לו להגיד שהוא חייב ללכת.
לבני, אנחנו כבר יודעים, זה אולמרט שצריך ללכת, וכמו שהוא לא הלך כך גם היא לא הלכה!
ואולמרט - הוא לא מתנצל, הוא לא מצטער והוא לא הולך.
על ביבי אין לי מה להגיד.

שרון לא היה נכנס ללבנון.
עומרי כן יכנס לכלא.
גם אני חושב שהסיפור על הדאגה והעמל הרב בהשגחה על אביו בבית החולים הוא סיפור נוגע ללב.
אני גם בטוח שעל טעויות משלימים.
אני מעדיף את המצב בו מי שטעה משלם על הטעות.
במצב של אולמרט ומלחמת לבנון השניה המשלמים הם אני ואתם, בסיפור על עומרי, לאחר דיונים ארוכים בבתי המשפט, נמצא שעל עומרי לשלם את המחיר בצורה הסטנדרטית - אובדן חופש התנועה לתקופה קצובה.
כן, הוא איבד את מעמדו בליכוד; כן, הוא איבד את הישגיו הפוליטיים עד כה.
הוא טעה וזהו חלק מהמחיר.

מי יתן וכל הפוליטיקאים הטועים ישלמו גם הם על טעויותיהם.

אין תגובות: