יום שישי, 15 ביולי 2011

כשתהיה גדול

כשהתחלתי את הבלוג ידעתי שחלק מהעניין הוא לתעד עבור צאצאי רגעים שבהם אמרתי להם שיום אחד, כשהם יהיו גדולים - הם יבינו.
אני יודע שאמרו את זה לי מספר לא מבוטל של פעמים. אני לא זוכר אף פעם אחת כזו בצורה מוחלטת מספיק כדי לדעת מה לא הבנתי אז. אולי עדיין יש לי פערים להשלים?
אז כדי שלצאצאי לא יהיו פערים.


היום בפעם הראשונה אמרתי לנגה שכשהיא תגדל היא תבין, משהו שחשוב לתעד.


במהלך הנסיעה לקניות בלמתי בחוזקה לפני צומת. לא הפגנת נהיגה משובחת, חוסר תשומת-לב רגעית שגררה בלימה חזקה מדי. חזקה חזקה - אבל לא מספיק חזקה כדי להפעיל את ה ABS.
את נגה זה עדיין ריגש.


- אני אוהבת שאתה עושה ככה.
- אבל אני לא.
- אם תעשה ככה עוד פעם אני אוהב אותך יותר.
- נגה, אני בטוח שכשתהי גדולה את תאהבי אותי יותר אם אני לא אעשה ככה.


אני משתדל לנהוג בזהירות.
אני מקווה שאת מבינה.
אוהב, אבא.

אין תגובות: