יום רביעי, 25 באפריל 2012

אישורי כניסה

יום רביעי 14:17 - דואל למזכירת המחלקה, בקשה לסידור אישורי כניסה, שמות ומספרי תעודות זהות.
יום חמישי 11:23 - אישורי הכניסה מוכנים.
יום ראשון.
בוקר.
בסיס צבאי אי-שם במרכז הארץ.
בוטקה.
סמל בש.ג.
תיקתוקים במקלדת.
 - לא. אתה לא מופיע לי פה. תיגש לבניין שם ותבקש שיבררו לך.
בניין שם, שלט מאיר עיניים - בטחון ואבטחת מידע.
טוראי.
תיקתוקים במקלדת.
 - לא. אתה לא מופיע לי פה.
אני מגיש את תדפיס האישור מיום חמישי.
- אה, ...
עוד תיקתוקים במקלדת.
שיחת טלפון קצרה עם המארח שלנו.
- טוב, תיגש לשער ותגיד שמשה שלח אותך ושזה בסדר.


בשלב הזה חשוב להדגיש שברור לי שאחת-עשרה בבוקר זה יותר צהריים מבוקר, שבסיס צבאי זה תיאור בלתי הולם לאוסף המבנים ששוכנים בליבה של שמורת טבע על החוף.
למה באמת ציפיתי? 
למשהו קצת יותר רציני מאשר "משה שלח אותי".


בוטקה.
רב"ט בש.ג.
"משה שלח אותי".
- אאאה,...
סמל: מי, זה סער? כן, משה אמר שהוא בסדר.

תגובה 1:

saarg אמר/ה...

אולי זו לא המבולבלות הקוסמית ... אני מופיע להם ברשימות :]